Hej

Vad hålller ni på med dah? om det äns är ngn som läser ;) jag ska nog snart lägga mig, har skittråkigt. jag bloggar och är inne på youtube. Och nu är det snart skolavslutning! och gissa vad? 12 dagar till min födelsedaaaag! ( fast det vet nog hela världen snart ) Ska försöka fira den med vännerna (L)U. :D Idag i skolan var det slöjd, sista slöjden. Eftersom jag blev klar förra gången vi hade slöjd så hjälpte jag oliver med sitt arbete, eftersom han e skadad, men blev inte klar :( jag hjälpte också andra oliver att med en liten grej. för han var också skadad ;) jag kommer sakna dom båda jättemkt när vi går upp till allé eftersom jag inte hamnar i samma klass som dom, kmr såklart sakna andra med men just nu är det ju dom jag skriver om :P

Nattinattih x♥ / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0